Studentermedhjælper til Administration & Økonomi

21. marts 2019

Vi søger en studentermedhjælper der kan indgå i vores Administrations- og Økonomiteam i sommerferien 2019. Det er et krav, at man kan arbejde 37 timer i ugerne 28-32 og to-tre gange om ugen op til sommer- ferien. For den rette kandidat vil der være god mulighed for studiejob efter sommerferien.
Stillingen
Dine opgaver bliver både regnskabsøkonomi og administration. Blandt opgaverne kan nævnes:
• Håndtering af korrespondance med producenter
• Håndtering af ordrer og salgsfakturaer 
• Databehandling 
• Foretage diverse indberetninger til myndigheder, interessenter og øvrige
• Bogføring og afstemninger
• Behandling og registrering af data i Navision, Excel, Word etc. 
• Diverse ad hoc-opgaver 

Om dig
Vi tænker, at du er en studerende i gang med en relevant videregående uddannelse med fokus på økonomi såsom Erhvervs-
økonomi,  Finansbachelor, Økonomi, Økonomistyring eller tilsvarende. 

Fagligt
Du har naturligt gode IT-kompetencer, herunder i Office-pakken, særligt Excel og Word. Har du erfaring med Navision, er det en klar fordel. Du har forretningsforståelse, og det siger sig selv, at du har kendskab til gængse danske momsregler.  Din arbejdsstil er præget af struktur og grundighed, og du kan forholde dig analytisk til data. Du er ikke bange for at være hands-on med sans for detaljen, og du er professionel og service-minded - også når der er travlt, fordi vi lever af og brænder for at skabe værdi for vores kunder. 

Personligt 
Som person er du positiv, udadvendt og har et stort gåpåmod. Stillingen kræver, at du har et stort overblik, og vi forventer, at du er fleksibel, da opgaverne er mangeartede. Der vil være deadlines og travlhed på kontoret, og det er derfor vigtigt, at du er vedholdende, struktureret og sikrer, at opgaverne bliver løst. Selvstændighed og god prioriteringsevne af dine opgaver er meget vigtigt, da du kommer ind over sommeren, hvor der løbende vil være flere kolleger på ferie. 

Har du lyst til at blive vores nye kollega?
Det forstår vi godt! Vi lover, at du får udfordrende opgaver, en bred kontaktflade og en masse givende erfaring. Vi tilbyder attraktive ansættelsesforhold med fleksibilitet omkring dit studie, god kaffe i kantinen og kolleger, der byder dig velkommen med et smil på læben. Også spiser vi fælles morgenbrød, blødkogt æg og friskpresset juice hver fredag. 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Økonomiansvarlig Sylwia Pedersen på spe@davafoods.com eller 23 33 48 36.

Send din ansøgning hurtigst muligt med relevante bilag til: HR-koordinator Henrik Ørbæk Abildgaard på heab@davafoods.com markeret med: ”Studentermedhjælper - Administration & Økonomi”. 

Samtaler afholdes løbende, og ansættelsesprocessen slutter så snart, at den rigtige kandidat er fundet. 

Tiltrædelse er snarest muligt.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!